Semua Berkenaan Khidmat Guaman

Karlz_Kampau Services lahir daripada idea dan keinginan untuk berdikari dan berkongsi segala pengalaman, pengetahuan, kemahiran yang saya perolehi selama berkhidmat dan berkecimpung dalam perkhidmatan guaman bermula sebagai budak penghantar, junior clerk, senior clerk dan akhirnya sebagai paralegal dan juga perunding khidmat guaman.
Saya bersedia memberi perkhidmatan terbaik, berkongsi pengalaman dan pengetahuan saya agar anda semua mendapat kepuasan, keselesaan dan pengetahuan tentang keperluan, jangkaan, bantuan dan hak anda sebagai pelanggan kepada firma guaman terutamanya melibatkan kes guaman melibatkan tuntutan akibat kemalangan.
Sekiranya anda seorang daripada mangsa kemalangan jalanraya dan merasakan anda berhak mendapatkan pembelaan sewajarnya, apa yang patut anda lakukan adalah menghubungi dan menetapkan temujanji bersama saya dengan segera supaya hak anda diperjuangkan.
Anda mempunyai akses untuk menghubungi saya melalui:-
1. alamat email:- karlz_kampau75@yahoo.com.
2. mobile phone: 017-2803908

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Caya lah lu... dah ado blog tue... insyaalah nanti den sebarkan... Ko blog den :- http://ujangz.blogspot.com . Try lah singgah.

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas sokongan ang fir. Den akan cubo buat yang terbaik, hidup kampau

    ReplyDelete
  4. As'mekum encik karlz,.sy ada pertanyaan tentang kmalagan smasa mjalankan tugas d tempat krja..jenis kecederaan little fingger sbelah kiri..dalam kertas lporan phak hospital pemotongan 10% pemotongan ke ats jari kelingking sebelah kiri..pertanyaan sy adakah itu layak utk dpt % dr perkeso utk cacat kekal? Trima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kriteria Utama Dalam Pengiraan Award Pampasan

Pampasan Kecederaan Diri, Bagaimana Ia Ditaksirkan

PERINCIAN FEE GUAMAN DAN KOS TINDAKAN.