PENGUMUMAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pelayar blog ini.

Saya ingin memaklumkan selepas ini saya akan lebih kerap menulis secara ringkas, padat dan interaktif melalui medium pages facebook saya di https://facebook.com/karlzkampau75.

Ini bagi memboleh saya menulis secara lebih santai selain mempunyai hubungan berterusan dengan pembaca atau klien saya.

Justeru itu saya mempelawa anda semua untk melayari pages saya https://facebook.com/karlzkampau75 untuk mendapatkan apa maklumat, informasi dan aktiviti terkini.

Saya juga memohon anda untuk memberi like kepada pages saya sebagai tanda sokongan anda. Sekiranya anda ingin memberi komen atau membuat sebarang pertanyaan saya berharap anda dapat menggunakan perkataan yang baik, sopan dan sesuai bagi menjaga sensitiviti.

Akhirnya saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas sokongan anda selama ini.

Comments

Popular posts from this blog

Kriteria Utama Dalam Pengiraan Award Pampasan

Pampasan Kecederaan Diri, Bagaimana Ia Ditaksirkan

PERINCIAN FEE GUAMAN DAN KOS TINDAKAN.